S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.
Ok

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


» Reklamačný formulár
Reklamačný formulár
Meno a priezvisko/Firma: *
Adresa: *
Email: *
Telefón: *
Identifikácia výrobku- názov/číslo: *
Stručný popis závady: *
Číslo faktúry: *
Požadovaný spôsob vybavenia reklamácie: *
Dátum zakúpenia: * img
Podacie číslo zásielky:
Podmienky ochrany osobných údajov
Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zasielanie daňových dokladov za prenájom systému, obchodných oznámení a činenia iných marketingových aktivít správcom voči Vašej osobe.
Opíšte text z obrázku: *
 

REKLAMOVANÝ TOVAR PREBERIEME LEN ČISTÝ.

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

1. Vyplňte reklamačný formulár

2. Podrobne popíšte závadu na tovare.

3. Zašlite nám reklamovaný tovar doporučene na našu adresu: LAVERNA SLOVAKIA, s.r.o., Baltická 12, 040 12, Košice

4. Po obdržaní tovaru Vám náš pracovník vystaví "Reklamačný protokol", ktorý bude obsahovať všetky údaje o tovare, závade a dátume prijatia reklamácie. Deň vystavenia reklamačného protokolu bude považovaný za deň začatia reklamačného procesu.

5. Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo možno najskoršom termíne, najneskôr však do 30 dní od začatia reklamačného procesu. O ukončení reklamácie Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky

6. Náklady na dopravu reklamovaného tovaru do sídla LAVERNA SLOVAKIA, s.r.o. hradí zákazník. Náklady na opätovné doručenie tovaru zákazníkovi hradí predajca pokiaľ bola reklamácia uznaná. V prípade neuznania reklamácie môžete si reklamovaný tovar prevziať osobne alebo Vám ho pošleme dobierkou (poštovné).

7. V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadne reklamácie nás kontaktujte telefonicky 0948 00 84 51 alebo prostredníctvom e-mailu info@ochrpomocky.sk Radi Vám poradíme alebo pomôžeme.